8 rutieri sibieni „galactici“! TOȚI au trecut linia de sosire la Sibiu–Brest–Paris!

Toți cei 8 sibieni, care au luat startul la cursa infernală Sibiu – Brest – Paris, au trecut linia de sosire. O performanță incredibilă pentru „muritorii de rând“, în condițiile în care rutierii amatori au avut de străbătut, în regim de cursă, nu mai puțin de 1.200 kilometri. Au pedalat între 78:33,44 ore și 88:45,14 ore, iar experiența trăită de ei e unică. Fiecare a trăit în felul său cursa, după cum a prezentat Randonneurs Transylvania.

foto: facebook/Randonneurs Transylvania

Paris Brest Paris 2023 s-a încheiat, iar Sibienii intergalactici au ajuns pe pământ, terminând cei 1200km interplanetari înainte de ticăitul ultimului gong. Efortul lor a fost răsplătit cu cea mai valoroasă medalie pe care un ciclist Jedi amator o poate obține.

Felicitări Corina, Cornel, Ciprian, Dani G, Dani C, Marinel, Cosmin, Florian Marius.

Trimișii noștri special la fața locului, Constantin M și Ștefan R au reușit să culeagă câteva impresii la cald, ce nu mai au nevoie de alte comentarii:

Corina: „Un traseu memorabil, de o dificultate ieșită din comun, dar care nu m-a speriat. Am auzit că sunt competiții și un pic mai dificile. Mă pregătesc de «1001 Miglia Italia 2024»“

Cornel: „Acuma trebuie să mă pregătesc și pentru Italia, eu care voiam să merg la pescuit. Mi-au plăcut spectatorii, toți știau unde locuiesc, îmi strigau Ale Ale (n.r.: Allez Allez), eu locuiesc pe Aleea Peștișorului“

Ciprian: „Am crezut că venim la festival, nu mi s-a spus că e festival de pedalat, de aia mi-am adus drona cu mine. Dar nu am avut ocazia să o pornesc“

Dani G: „Eu nu prea știu cu ce se mănâncă pedalatul ăsta, întrebați-l pe Ciprian că el e cu mâncarea, dar am auzit că fac ăștia cafea bună. Sincer, nu m-a impresionat. M-am bucurat la final că m-au aclamat, m-au confundat cu pictorul ala ce desenează catedrale“

Dani C: „Fratele meu este cel care mă inspiră tot timpul: m-a  ajutat să-mi urc bicicleta pe mașină, face culturism de mic. A găsit formula succesului pentru Paris-Brest-Paris. Acum calculează și formula succesului pentru «1001 Miglia Italia», mai are câteva luni ca să-mi ofere rezultatul.“

Marinel: „Am fost entuziasmat de câtă lume este aici, îl felicit pe organizator #acumInSibiu. Vreau să le transmit fanilor mei că mă pregătesc pentru «1001 Migli Italia». Parisul a devenit Istorie.“

Cosmin:  „Ca și Ciprian, am fost indus în eroare. Am venit și eu pregătit de festival, cu vioara. Dar spre deosebire de ceilalți rutieri, mi-am uitat caserola cu mâncare acasă și am avut oportunitatea să folosesc cutia de la vioară pe post de cutie de scule și loc de depozitat sandwich-ul. Totuși, cred că trebuia să-mi aduc mai mult de un sandwitch“

Marius (este la a treia participare, o monstruozitate în domeniu, o adevărată emblemă pentru cartierul în care pedalează): „Chiar nu am vrut să le zic în ce rahat s-au băgat, deși le-am arătat poze. Erau prea entuziasmați, semnele erau acolo, erau evidente, sunt niste simpatici. Le-am zis și de «1001 Miglia Italia» și m-au crezut, acolo chiar e cafeaua mai bună“

foto: facebook/Randonneurs Transylvania

foto: facebook/Randonneurs Transylvania

foto: facebook/Randonneurs Transylvania

foto: facebook/Randonneurs Transylvania

foto: facebook/Randonneurs Transylvania

foto: facebook/Randonneurs Transylvania

Cel mai rapid a fost Florian Marius Boarnici, în 78:33,44, acesta fiind urmat în ordine de Daniel Goia, în 84:21,23, Sergiu Cosmin Fidileș, în 85:34,36, Daniel Crăciun în 87:14,16, Ciprian Giurgiu, în 87:14,16, Marinel Mihai Ilie în 87:28,28, Corina Popa în 88:45,10, Cornel Silviu Popa, în 88:45,14.

Tradiționala cursă pe distanțe lungi, PARIS-BREST-PARIS, totodată mai cunoscută tură din ciclismul de anduranță mondial (pentru cicliștii amatori și non-profesioniști), este organizată din 4 în 4 ani, încă din 1891. La ediția din acest an au participat peste 8.000 de cicliști, din peste 60 de țări, pe trasee din Beauce, Perche, Normandia și Bretania. O cursă infernală, care s-a întins pe 1.280 de kilometri și cu peste 10.000 m diferență de altitudine pe traseu.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*