Vinul „In touch, by Brukenthal Contemporary Art Museum” este noul produs de brand al Muzeului Național Brukenthal.

Realizat de Crama Jelna, Amprenta Transilvaniei în colaborare cu Muzeul Național Brukenthal, ediția specială de vin In touch, roșu și alb va fi lansat cu prilejul SCAF – Festivalul Internațional de Artă Contemporană de la Sibiu.

Foto: Muzeul Național Brukenthal

Darius Pripon, Chief Winemarker a declarat: „Dragi prieteni, avem plăcerea da a vă invita să degustați noul nostru vin InTouch făurit în strâns parteneriat cu Muzeul Național Brukenthal, în inima Transilvaniei, în Jelna și Sibiu.

În aceste vinuri, veți degusta amprenta Transilvaniei în forma sa pură, înaltă și jovială. Vă așteaptă cu freamăt, prospețimea unică din piemontul Călimanilor.”

Alexandru Constantin Chituță, manager interimar al Muzeului Național Brukenthal a afirmat: „Cu prilejul celui mai important eveniment cultural-diplomatic din România SCAF – Festivalul Internațional de Artă Contemporană de la Sibiu am dorit să avem și un nou produs de brand Brukenthal. Împreună cu prietenii noștri de la Crama Jelna am realizat această ediție limitată de vin alb și roșu care va putea fi achiziționat de la Muzeul de Artă Contemporană și de la Palatul Brukenthal. In touch este tema ediției acestui Festival, iar pentru etichetă am folosit indicii care ne transmit la Metaverse, o temă de actualitate astăzi în întreaga lume despre care vom vorbi și în cadrul ediției din acest an a Festivalului Internațional de Artă Contemporană de la Sibiu.

Se cunoaște faptul ca arta și frumosul merge foarte bine alături de un vin bun, de calitate. Vom oferi la ediția SCAF 2023 artă de foarte bună calitate adusă din peste 20 de țări de pe 5 continente împreună cu un vin excelent.

Muzeul Național Brukenthal vine și în acest fel în întâmpinarea vizitatorilor noștri cu produse souvenir. Ne gândim atât la promovarea produselor românești, cât și la dezvoltarea brandului Brukenthal care duce direct la realizarea de venituri proprii. Muzeul Brukenthal este instituția cu cel mai dezvoltat brand al unei instituții culturale din România având o seamă de produse”.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*