Un nou grant-record de mobilități Erasmus+ câștigat de ULBS

1.935.540 euro este finanțarea câștigată recent de ULBS prin Direcția Internaționalizare, Programe, Parteneriate, Promovare ca urmare a aplicației depuse în competiția anuală a Agenției Naționale pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale (ANPCDEFP).

Foto: ULBS 

Competiția, la care s-au înscris 73 de instituții din țară, vizează proiectele de mobilitate în domeniul universitar susținute din fondurile politicii interne și destinate țărilor înscrise în programul Erasmus+, dezvoltat de Uniunea Europeană în domeniul educației și
formării profesionale.

Proiectul depus în competiție de către Direcția Internaționalizare a reușit să obțină în acest an un nou record al ULBS pe această linie de finanțare. Pentru Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu grant-ul recent câștigat va însemna șansa de noi mobilități și programe de formare de tip Blended Intensive Programs pentru studenți, cadre didactice și personal administrativ, portofoliul acestora urmând să se diversifice prin semnarea de noi acorduri de parteneriat interinstituționale.

Mai mult, noul proiect reprezintă nu doar o creștere cu 25% a sumei obținute în raport cu cea câștigată în anul precedent, ci și o clasare a ULBS pe un onorant loc 8 din 73 între instituțiile participante în competiție, ca ordin de mărime a finanțării atrase.

”Ne bucurăm să le putem oferi mai ales tinerilor care aleg programele educaționale ale Universității noastre oportunitatea unei deschideri fără precedent pentru mediul universitar sibian, o șansă care îi va modela nu doar în plan educațional, ci care le va deschide și o nouă perspectivă de viață”, a spus Delia Ștefenel, director în cadrul Direcției Internaționalizare, Programe, Parteneriate, Promovare a ULBS.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Descoperă mai multe la Ziarul Mesagerul de Sibiu

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura