De luni, 4 mai, Serviciul de Evidență a Persoanei din cadrul Primăriei Sibiu își reia activitatea.
Patru dintre angajații Serviciului au parcurs perioada de izolare de 14 zile în contextul suspiciunii de infectare cu coronavirus, ca măsură de siguranță și prevenție.
Dat fiind faptul că nu au prezentat simptome în aceste ultime două săptămâni, iar trei dintre ei au fost inclusiv testați cu rezultat negativ, aceștia se pot reîntoarce la birou pentru a asigura activitatea de relație cu publicul.
Restul angajaților își va relua activitatea odată ce parcurge perioada de izolare.
Pentru a proteja cetățenii care ajung la ghișee, precum și angajații serviciilor publice, sediul secundar al Primăriei de pe bulevardul Victoriei a fost dezinfectat în întregime de două ori. De asemenea, angajații de la ghișee, dar și cei de la birouri, poartă mască și mănuși de protecție.
Programul Serviciului de Evidență a Persoanei începând de luni, 4 mai:
Activități la ghișeu
|
LUNI |
MARȚI |
MIERCURI |
JOI |
VINERI
|
Primiri acte, exclusiv cu programare online
|
8:30-13:00
|
8:30-13:00
|
14.00-16:30
|
8:30-13:00
|
8:30-12:00 |
Eliberări acte
|
15:30-16.30 |
15:30-16.30 |
8.30-10.00
|
15:30-16.30 |
12.00-13.00 |
Documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență își prelungesc valabilitatea până la încetarea acestei stări.
Prin urmare, cetățenii nu trebuie să se prezinte la ghișeu pentru prelungire în această perioadă, ci doar pentru situații deosebite, precum pierderea, furtul sau distrugerea documentului de identitate.