Sală de sport pentru locuitorii din Cașolț, proiect înscris la Maratonul Internațional Sibiu

Kastenholz-GYM este proiectul înscris la Maratonul Internațional Sibiu de către Asociația „Transilvania Tattoo Club”, reprezentată de Ovidiu Popârțan.

Foto: Arhivă

„Prin acest proiect ne propunem să realizăm o sală de sport pentru locuitorii din satul Cașolț – Kastenholz denumirea săsească, care să funcționeze ca un club de sport cu rolul de a-i determina să se orienteze tot mai mult către mișcare sănătoasă și de a-i implică în activitatea sportivă.

Spațiul va cuprinde o zona indoor compusă din sala de sport, vestiar și grup sanitar precum și o zona outdoor.

Accesul se va face pe bază de legitimație, dar va fi gratuit, deoarece ne dorim să facilităm accesul la sport persoanelor cu venituri modeste, însă prin legitimare vom avea evidența practicanților, vom face protecția muncii și vom aduce la cunoștință regulamentul de ordine interioară” au transmis reprezentanții Asociației Transilvania Tattoo Club.

Despre inițiatorul proiectului

Președintele Asociației, Ovidiu Popârțan, manager al SC Transilvania Tattoo SRL, organizator al Transilvania Tattoo Expo – primul eveniment internațional de gen din România și primul eveniment din Sibiu promovat pe Netflix, Distinguished Gentlemans Ride, Sibiu Bike Show, precum și a multor expoziții artistice în Sibiu , precum și al proiectului Transilvania Tattoo School unde documentația de pe site-ul ANC ii poartă semnătură.

Ovidiu Popârțan a contribuit și la proiectul Centrul Educațional Sfânta Vineri din Cașolț, de asemenea și la alte proiecte locale cum ar fi: mobilizarea unui grup de tineri împreună cu care cu sprijinul primăriei am amenajat parcul din centrul satului, am inițiat acțiuni de curățenie în jurul satului și pe malul râului Hartibaci, am participat activ la renovarea Centrului Educațional Sf. Vineri, precum am și obținut sponsorizări pentru acest proiect” transmit reprezentanții Asociației Transilvania Tattoo Club.

Pentru proiectul sălii de sport de la Cașolț, inițiatorii proiectului și-au propus la Maraton un target de 17 000 de lei.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*