Probleme tehnice la sistemele contactless din autobuze. Tursib le recomandă călătorilor să-și cumpere și bilete de rezervă!

La sistemele contactless de vânzare a biletelor în autobuze, montate în anii 2011 – 2012, au început să apară probleme tehnice de funcţionare, au anunțat astăzi reprezentanții Tursib, după ce mai mulți sibieni s-au plâns de funcționarea acestor dispozitive în ultimele săptămâni.dispozitiv_24„Tursib şi BRD caută soluţii pentru aducerea aparaturii la parametrii de funcţionare optimi, prin revizii, înlocuiri, resoftarea sistemului. Până la rezolvarea acestor probleme, rugăm pasagerii care folosesc aceste sisteme de plată a călătoriei să-şi procure şi să aibă asupra lor şi un bilet de 1,5 lei, cumpărat de la chioşcuri sau de la automatele din staţii, pentru cazul în care sistemul contactless din autobuz nu este funcţional“, a precizat ing. Olivia Alexandru, purtătoarea de cuvânt a societății Tursib.

Începând cu luna septembrie 2011, Tursib, BRD şi MasterCard au implementat pe mijloacele de transport în comun din Sibiu soluţia de plată contactless PayPass, investiția în aparatură fiind suportată de BRD. Acest sistem oferă posibilitatea călătorilor să achite călătoriile cu mijloacele de transport în comun utilizând cardurile MasterCard şi Maestro PayPass, fără emitere de bilete. Utilizat la început pe 75 dintre autobuzele societății, sistemul a devenit funcțional, la sfârșitul anului 2011, în toate mijloacele de transport ale Tursib.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Descoperă mai multe la Ziarul Mesagerul de Sibiu

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura