O nouă Direcție în cadrul Primăriei Sibiu. Digitalizarea și Tehnologia Informației

Consilierii locali vor dezbate astăzi în cadrul ședinței de consiliu local un proiect de hotărâre privind înființarea unei noi direcții în cadrul Primăriei Municipiului Sibiu.

Noua direcție, numită Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației ar urma să fie în directa subordonare a Primarului Municipiului Sibiu. Concomitent cu noua direcție se va înființa și un post vacant de Director executiv gradul II.

Odată cu noua direcție vor apare și două compartimente noi, respectiv Compartimentul Administrare Sisteme și Compartimentul Call Center.

Compartimentele nou constituite vor avea ca atribuţii principale : administrarea şi configurarea sistemelor video existente în vederea satisfacerii nevoilor curente şi viitoare ale municipalităţii; dezvoltarea unei strategii coerente de integrare a sistemelor actuale cu necesităţile viitoare ale instituţiei; asigurarea suportului de tip Call Center la nivelul cetăţenilor municipiului Sibiu, pentru toate aplicaţiile dezvoltate de Primăria municipiului Sibiu şi serviciile publice subordonate Consiliului Local (Sibiubus, City Bike, City App, etc), iar atribuţiile acestora vor fi evidentiate în noul Regulament de organizare si functionare.

„În urma analizării situaţiei operaţionale din cadrul Serviciului informatică, a activităţilor specifice şi tot mai complexe în direcţia gitalizării fluxurilor de informaţii şi a activităţii serviciilor proprii Primăriei municipiului Sibiu şi a celor subordonate Consiliului Local, se impune reorganizarea activităţilor şi schimbarea structurii funcţionale, astfel încât structura de personal să răspundă cerinţelor de eficienţă şi eficacitate specifice unei autorităţi publice locale moderne” se arată în raportul de specialitate care însoțește proiectul de hotărâre.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*