Vloggerul Mircea Bravo și „Bunica” primesc aproape 50.000 de euro de la primăria unui oraș din Ardeal ca să promoveze investițiile făcute cu bani europeni, relatează Monitorul de Cluj.
Foto: Primăria Alba Iulia – Facebook
Vloggerul Mircea Bravo va primi de la Primăria Alba Iulia 250.000 de lei pentru a realiza un video în care să prezinte cum au fost implementate diverse proiecte în municipiu, proiecte cu finanțare europeană, după cum scria newsweek.ro în luna martie.
Astfel, cunoscutul vlogger va primi aproape 50.000 de euro pentru a promova în videoclip proiectele implementate în Alba Iulia cu bani de la Uniunea Europeană, iar suma pe care o primește vine tot de la UE, printr-un proiect câștigat la jumătatea anului 2022 de către administrația locală. Vineri, la jumătate de an distanță, Primăria Alba Iulia a anunțat că Mircea Bravo și „Bunica” ajung la Alba Iulia pentru a realiza acest proiect. Videoclipul urmează să fie realizat în acest weekend prelungit:
„Cunoscutul vlogger, cunoscut publicului larg sub numele de Mircea Bravo, se va afla în weekend la Alba Iulia, împreună cu echipa sa (din care nu lipsește «Bunica»), pentru a promova proiectele finanțate de Uniunea Europeană prin politica de coeziune și implementate la nivel local. Mircea Bravo va participa și la evenimente prilejuite de Festivalul Roman Apulum, începând cu ceremonia oficială de deschidere a festivalului, ce va avea loc sâmbătă, 12 august 2023, de la orele 11:00, pe esplanada Catedralei Romano-Catolice.
Proiectul GROW a început la data de 01.10.2022 și are o durată de 12 luni, fiind implementat de către Municipiul Alba Iulia în parteneriat cu Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI) din cadrul Ministerului Educației Naționale. Acest program își propune să crească gradul de informare și conștientizare privind beneficiile și rezultatele proiectelor implementate prin fonduri europene, la nivel regional, în toate țările Uniunii Europene.
Prin GROW va fi realizată și o campanie media de impact pe rețelele de social media (YouTube, Facebook, Tik Tok, Instagram), pentru a asigura o vizibilitate națională a proiectului și atingerea obiectivelor propuse. Prin modul simplu de a comunica și de a ajunge la publicul larg, indiferent de etnie, identitate de gen, vârstă etc, Mircea Bravo va duce mesajul Alba Iuliei unui important public național, fiind așteptate rate mari de audiență și în țările europene cu comunități românești semnificative, contribuind astfel la vizibilitatea internațională a proiectului. Realizarea acestei campanii media va duce la creșterea gradului de conștientizare a proiectelor implementate de Municipiul Alba Iulia și finanțate de UE prin politica de coeziune la nivel național, evidențiind impactul finanțării nerambursabile asupra dezvoltării locale a orașului și, de asemenea, asupra vieții cetățenilor”, a anunțat Primăria Alba Iulia pe Facebook.