Blitz Television a lansat o nouă rețea Digital OOH

Blitz Television anunță lansarea unui produs nou în portofoliu, prezent în top 10 orașe din țară.

Blitz Television, compania care administrează rețeaua Blitz TV, prezentă în stațiile Metrorex, aeroportul Henri Coandă și clinici medicale private, a dezvoltat un produs nou – o rețea formată din totemuri digitale amplasate în clădirile de birouri din București, Brașov, Cluj Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu și Timișoara.

Cu o experiență bogată în zona media – digital signage network, compania vine astfel în întâmpinarea partenerilor ei cu un suport premium care asigură o vizibilitate unică. Rețeaua de totemuri digitale este formată din ecrane profesionale de 65 inch/165 cm, rezoluție full HD, integrate în totemuri cu suprafața de 0,95m (baza) x 2m (înălțimea). Comparativ cu sistemul de difuzare de la metrou sau aeroport, spațiul disponibil este limitat la 60 secunde, echivalentul a maximum 6 campanii publicitare simultan. Durata unui spot video este de 10 secunde, formatul fiind tip portrait (9 x 16).

Amplasate în zona recepției clădirii sau pe traseul către lifturi (în funcție de specificul fiecărui centru de afaceri), în locuri cu vizibilitate maximă, totemurile se diferențiază printr-o experiență vizuală memorabilă, oferind posibilități variate de planificare pentru fiecare proiect (segmentare în funcție de zonă, în funcție de zi, difuzare spoturi diferite pe durata zilei).

Anul acesta rețeaua include 50 suporturi instalate, obiectivul pentru 2020 fiind creșterea numărului până la 80-100 unități la nivel național.

„Luând în calcul solicitările tot mai dese ale partenerilor noștri care doreau să folosească rețeaua din metrou pentru targetarea zonei corporate, precum și dezvoltarea accelerată din ultimii 2 ani a clădirilor de birouri, în special în zona de nord a municipiului București, am dezvoltat un produs nou, un concept adaptat specificului mediului în care sunt amplasate suporturile. Ne propunem ca rețeaua de totemuri să ajungă în următorii 2 ani la nivelul celei de la metrou, respectiv să fie un reper de bază în mixul de media al partenerilor noștri”, spune Mihnea Manu, administrator Blitz Television.

Compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 20% față de anul anterior, majorarea venind din dezvoltarea rețelei care actualmente include 500 de ecrane. Cele 280 ecrane de la metrou se adresează lunar unui public format din aproximativ 14 milioane de călători. De altfel, conform unui studiu recent, mai mult de jumătate dintre angajații companiilor din nordul Bucureștiului folosesc metroul pentru a ajunge la serviciu. Angajații birourilor moderne din București petrec, în medie, 46 minute între casă și locul de muncă. În cazul angajaților care lucrează în Pipera, Băneasa sau Piața Presei/Expoziției, timpul de deplasare de acasă la job depășește 50 de minute.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*