Primăria Sibiu anunță că deschide procedurile de depunere a cererilor pentru ocuparea domeniului public de către comercianții de produse specifice zilelor de 14 februarie, 1 și 8 martie. La fel ca în anii anteriori, fiecare comerciant poate depune cerere pentru un singur stand.
FOTO: Primăria Sibiu
Primul pas este programarea online, apoi depunerea actelor la sediul Serviciului Public Salubrizare, Protecția Mediului și Administrarea Domeniului Public situat în Piața Mică nr. 22, după următorul calendar:
Pentru Ziua Îndrăgostiților:
- Programarea online se face miercuri, 7 februarie, între orele 09.00-24.00
- Depunerea cererilor și achitarea taxei se vor efectua în perioada joi, 8 februarie- vineri, 9 februarie, conform datei și orei la care s-a făcut programarea
- Perioada avizată pentru comercializarea produselor pe domeniul public: luni, 12 februarie – miercuri, 14 februarie
- Locații disponibile pentru amplasarea de standuri:
- 40 pe str. Nicolae Bălcescu
- 40 în cartiere: Calea Gușteriței – 2 locații, Broscărie – 3 locații; cartier V. Aaron – 2 locații; b-dul M. Viteazu – 6 locații; zona Cedonia – 4 locații; zona Cireșica – 4 locații, cartier V. Aurie – 3 locații; cartier Ștrand – 4 locații, cartier Turnișor – 4 locații, cartier Terezian – 3 locații și zona Pieței Gării – 5 locații.
Pentru 1 și 8 martie:
- Programare online se va face de joi, 15 februarie de la ora 09.00 până duminică, 18 februarie, ora 24.00
- Depunerea cererilor și achitarea taxei se vor efectua luni, 19 februarie – miercuri, 21 februarie, conform datei și orei programate
- Perioada avizată pentru comercializarea produselor pe domeniul public: luni, 26 februarie – vineri, 8 martie
- Locații disponibile: 90 pe str. N. Bălcescu, 10 în fața magazinului Dumbrava, 40 în cartiere.
Mai multe detalii se găsesc aici: https://spadpp.sibiu.ro/site/detail/920.