Valabilitatea documentelor care expiră în perioada stării de urgență se prelungește, potrivit Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor.
Până când sunt valabile actele care ar fi expirat în mod normal în această perioadă
Actele eliberate de serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor teritoriale, respectiv: permisele de conducere, autorizațiile de circulație provizorie precum și dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare și permiselor de conducere care vor expira pe perioada stării de urgență vor fi considerate valabile pe întreg teritoriul României, până la încetarea stării de urgență.
Când se depun cererile pentru preschimbare
Cererile de preschimbare pot fi depuse într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență.
Aceleași reglementări se aplică și documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare/ examinare/ preschimbare permis de conducere (ex.certificat de autenticitate, documentul emis de unitatea medicală autorizată – fisa medicală, dosar școlarizare etc.,) care vor expira pe perioada stării de urgență.