Call center-ul deschis de ULBS pentru a veni în sprijinul celor care doresc să afle mai multe detalii despre admiterea din acest an este funcțional, de luni până vineri, între orele 9-14, prin efortul a zeci de persoane, cadre didactice și personal didactic auxiliar din cadrul universității, implicate în procesul de admitere.
În afara acestor intervale orare, un robot va prelua mesajele conținând numele apelantului, numărul de telefon și adresa de email, urmând ca un reprezentant al ULBS să ofere răspunsul la solicitările adresate, în cel mai scurt timp.
Numărul de telefon la care pot suna candidații este 0269 238 527.
Din meniul audio general, candidații pot alege verbal una dintre secțiunile suport legate de admiterea la facultate, la studii de doctorat, sau pot formula întrebări legate de asistența oferită persoanelor cu dizabilități în procesul de admitere.
În funcție de aceste selecții, candidații sunt redirecționați ulterior către operatorii din cadrul facultăților, care vor răspunde pe loc întrebărilor candidaților.
Cele mai frecvente întrebări primite din partea candidaților la sesiunile precedente au fost legate de aspecte privind conectarea pe platforma de înscriere, clarificări privind probele de concurs, modalitatea de validare a dosarelor și procedura de confirmare a locurilor.
Call Center-ul ULBS a recepționat în sesiunea de admitere iulie 2023 un număr de 5680 de apeluri, cu un timp mediu de așteptare până la preluarea de către operator de 32 de secunde. De asemenea, rămân disponibile pentru suportul candidaților și numerele de telefon alocate fiecărei facultăți. https://admitere.ulbsibiu.ro/articol/74/contacte-si-linkuri-institutionale.