Municipiul Sibiu și județul Sibiu continuă promovarea regiunii la două târguri de turism care au loc în această perioadă la Viena și Stuttgart.
La Târgul de Turism de la Viena (10-13 ianuarie), Sibiul prezintă oferta sa, cu obiectivele turistice și evenimentele care au loc în oraș și împrejurimi, iar vizitatorii primesc broșuri și hărți care promovează locația.
De asemenea, dat fiind faptul că regiunea Sibiu poartă anul acesta titlul de Regiune Gastronomică Europeană, la târg se vor promova tururi și experiențe, dar și evenimentele gastronomice care au loc în municipiul Sibiu și regiune în fiecare an și au devenit tradiție. Asociația My Transylvania și Slow Food Sibiu care participă la acest târg prin eforturi proprii vor prezenta într-un spațiu al târgului o sesiune de live cooking. Vizitatorii târgului vor putea astfel degusta duminică, de la ora 13.15, în hala B, mai multe preparate cu ingredinte locale: zacuscă cu brânză de capră la antreuri, mămăligă cu ciuperci și trufe ca fel principal și ciocolată cu trufe ca desert.
Sibiul este prezent și la Târgul de Turism de Stuttgart (12-20 ianuarie), într-un stand propriu, alături de patru agenții de turism sibiene care vor prezenta pachete turistice ce includ și destinația Sibiu. CMT Stuttgart este cel mai mare târg de profil din Germania, în ediția de anul trecut numărând peste 260.000 de vizitatori.
„Precizăm că Sibiul este legat de cele două orașe prin zboruri operate de pe Aeroportul Internațional Sibiu de Tarom, Blue Air și Austrian Airlines, în fiecare dintre cele două locații fiind programate câte șase zboruri săptămânal”, precizează Serviciul Comunicare, Relații Externe și Marketing din cadrul Primăriei Sibiu.