Municipiul Sibiu a fost promovat între 4 și 6 noiembrie la World Travel Market Londra ca destinație de city break autentic, cu accent pe patrimoniul istoric și atmosfera vibrantă.

Foto: Primăria Sibiu / Facebook
„Destinația turistică SIBIU a fost promovată în perioada 4–6 noiembrie, la World Travel Market Londra, unul dintre cele mai importante evenimente internaționale dedicate industriei turismului. Destinația noastră a fost prezentă în standul României, alături de alți 35 de operatori.

Foto: Primăria Sibiu / Facebook
Împreună cu Asociația Județeană de Turism Sibiu a participat și un reprezentant al Primăriei Sibiu, beneficiind de această oportunitate de conectare cu profesioniști din domeniul turistic, dar și de a explora tendințele actuale și de a consolida vizibilitatea Sibiului ca destinație europeană de city break. Municipiul Sibiu s-a prezentat ca oraș al autenticității și al experiențelor culturale, evidențiind patrimoniul său istoric, atmosfera vibrantă și atracțiile de sezon.
În prima zi a târgului, au fost prezenți în standul României și 30 de studenți de la Universitatea Lucian Blaga, Facultatea de Științe economice, aflați într-un vizită de studiu.

Foto: Primăria Sibiu / Facebook
Miercuri, 5 noiembrie, la Institutul Cultural Român din Londra a avut loc în maja Târgului și un eveniment de promovare turistică a țării denumit „Romania Trending, Vibrant and Autenthic”, găzduit de Ambasada României în Marea Britanie și organizat de Federația Industriei Hoteliere din România, Alianța pentru Turism și RoBoost. Reprezentanții Destinației Sibiu au participat la acesta pentru a promova numeroasele atracții din Municipiu și județ”, arată Primăria Sibiu.










