În perioada 16-19 noiembrie, Primăria municipiului Sibiu și Consiliul Județean Sibiu au fost prezente împreună la Târgul de Turism al României organizat în București, la Romexpo, pentru a promova destinația turistică Sibiu. Standul Sibiului a atras peste 2.500 de vizitatori.
Municipiul Sibiu a prezentat broșura generală a orașului, evenimentele culturale și sportive care au loc anual în Sibiu și o nouă versiune a hărții Sibiului, conținând principalele obiective turistice. Județul Sibiu a promovat atracțiile turistice ale zonei prin intermediul materialelor puse la dispoziție de administrațiile locale, de operatorii culturali şi turistici. Special pentru târg, Consiliul Judeţean Sibiu a editat broșura „Gusturi locale din judeţul Sibiu”, pentru a facilita accesul turiştilor la producătorii din judeţ. Asociaţia Judeţeană de Turism Sibiu a realizat broșura „Experiențe de iarnă 2017/2018, Sibiu – o destinație pentru toate simțurile”, prin care se dorește accentuarea locurilor și a atracțiilor magnet pentru sezonul de iarnă.
Standul regiunii Sibiu a devenit una dintre principalele atracții ale târgului, potrivit unui comunicat de presă al Primăriei și Consiliului Județean. Aceasta s-a datorat ofertei turistice bogate, dar și faptului că în stand au avut loc nu mai puţin de 10 sesiuni de degustări cu preparate locale. Animațiile culinare au arătat turiștilor un strop din ceea ce înseamnă Sibiul gastronomic. S-au servit atât gustări tradiționale zonei, dintre care amintim telemeaua, brânza de burduf, mezelurile de Mangaliţa, dar și aperitive specifice gastronomiei urbane, pregătite de bucătarii sibieni Alin Barabancea și Daniel Joarză sau de producătorii locali prezenți la târg: Daniel Minea, Maria Hanzu şi David Limbăşan.
„Mai multe oficialități au vizitat standul Sibiului, printre care secretarul de stat în Ministerul Turismului, doamna Cristina Tărteață, precum şi reprezentanți ai principalilor touroperatori din România. Am avut plăcerea să primim vizita renumiţilor chefi Adi Hădean şi Jackob Hausmann”, au mai precizat reprezentanții celor două instituții.
Standul a avut peste 2.500 de vizitatori, adaugă sursele citate. Dintre aceştia, marea majoritate au fost interesați de oferte de cazare și evenimente pentru 1 Decembrie, Crăciun și Revelion. Interesul a fost mare pentru Târgul de Crăciun din Sibiu, evenimentele culturale, activităţile în natură și evenimentele gastronomice.
La Târg a fost promovată și aplicația Sibiu City App, un instrument util pentru turistul sosit în oraș sau împrejurimi, constituindu-se ca un ghid virtual.
Din echipa care a promovat Sibiul la Târgul de Turism al României au făcut parte si reprezentanții Asociaţiei Judeţene de Turism Sibiu, coordonatorul Programului Sibiu – Regiune Gastronomică Europeană 2019 şi reprezentanții Muzeului ASTRA.