Setrio Soft face încă un pas înainte privind digitalizarea și dezvoltarea de aplicații pentru sistemul medical și lansează Modulul de Programări din site cu confirmare pe loc pentru aplicația BizMedica Clinica, un modul dezvoltat în sprijinul pacienților.
Astfel orice clinică medicală care implementează acest modul are o recepție virtuală inteligentă, disponibilă 24/7, cu confirmare automată pentru orice programare.
Beneficiile noului modul sunt:
- Reducerea timpului necesar pentru realizarea unei programări: pacienții nu mai trebuie să aștepte la telefon pentru a primi informații despre disponibilitatea dorită, serviciile ce pot fi prestate și tarifele acestora. Programarea se realizează imediat, cu confirmare prin mesaj transmis automat din site, pe sms și prin email. Nu mai este nevoie ca pacientul să aștepte intervenția manuală a unui utilizator de la recepție pentru verificarea disponibilității dorite și confirmarea ei telefonică, cum era în cazul modalităților clasice de programări din site.
Simplificarea și facilitarea procesului de programare pentru pacienții noi, mai ales pentru persoanele foarte ocupate care nu pot aloca mult timp la telefon, cât și a celor ce doresc să se reprogrameze sau pentru aparținătorii persoanelor în vârstă sau cu dizabilități. - Confidențialitate deplină pentru pacienții care doresc programări fără interacțiune cu recepția
- Creșterea numărului de programări prin oferirea unui acces direct, online pacienților conectați cu tehnologia
- Eficientizare operațională prin optimizarea programărilor în raport cu disponibilitatea aparaturii medicale (atunci când este nevoie)
“Noul Modul de programări dezvoltat pentru BizMedica Clinica oferă în primul rând pacienților o modalitate modernă și comodă prin care își pot realiza programările medicale de pe laptop sau de pe mobil, de oriunde se află și la orice oră, menținând siguranța programării și asigurând confidențialitatea informației medicale. În egală măsură, acest modul ajută clinicile să eficientizeze serviciile și să optimizeze costurile aferente programărilor, prin noua funcționalitate dezvoltată pentru aplicația BizMedica. Nu în ultimul rând, imaginea de clinică modernă ce accesează ultimele tendințe în tehnologie în favoarea pacienților devine o realitate pe care nu o putem ignora și se manifestă prin fiecare detaliu, începând de la sistemul de programare adaptat la nevoile pacientului de astăzi”, a declarat Sebastian Geantă, Managerul Diviziei Medical de Software din cadrul Setrio Soft.
BizMedica Clinica ajunge astfel mult mai aproape de nevoile pacientului actual, în conditiile în care peste 87% dintre români dețin un smartphone și văd ca principale beneficii mobilitatea și accesibilitatea informațiilor. Pe de altă parte, conform studiului de piață realizat de iSense pentru MedicOne anul acesta peste 70% dintre români au declarat că folosesc tehnologia în sănătate sub diferite forme pentru informare, organizare, monitorizare și comunicare.
Aplicația BizMedica Clinica permite acum o comunicare îmbunătățită cu pacienții. Astfel, pe lângă disponibilitatea pe intervale de timp pentru data aleasă, modulul comunică pacienților și specialitățile disponibile și modalitățile de plată (CNAS sau privat), serviciile ce pot fi efectuate de fiecare specialitate și medic, precum și tarifele – minim și maxim (în funcție de medicul selectat) și durata fiecărui serviciu. Prin trimiterea unui sms instant cu confirmarea programării, pacientul nu mai uită când trebuie să vină la programare și nu trebuie să aștepte să fie sunat de un operator de la recepție pentru confirmare. Mai mult, odată cu confirmarea programării, din site pot fi trimise automat emailuri către pacient cu detalierea pregătirii pentru investigație (de ex pentru ecografie abdominală se vor bea 1-1.5 litri lichide de tip apă plată, ceai) dacă serviciul selectat necesită o astfel de pregătire în prealabil.
Mai multe informații despre aplicația BizMedica Clinica sunt disponibile pe www.setrio.ro.