De luni, 15 iulie, Serviciul de Administrare a Domeniului Public și Privat își mută sediul de pe strada Bulevardul Victoriei, nr. 1-3 în recent reabilitatul imobil situat în Piața Mică nr. 22, la parter.
Prin urmare, dacă aveți nevoie să plătiți un abonament de parcare, să depuneți o cerere sau să plătiți taxa de ocupare a domeniului public, de săptămâna viitoare ghișeele acestui serviciu vor fi deschise publicului la parterul imobilului din Piața Mică nr. 22, după următorul program:
· luni – joi, între orele 9.00 – 15.00
· vinerea, între orele 9.00 -12.30
Reamintim sibienilor că pentru a contacta Serviciul de Administrare a Domeniului Public și Privat au la dispoziție și mijloace electronice:
· platforma de e-administrație de pe www.sibiu.ro: https://extranet.sibiu.ro/Troubleshooter/Detalii.aspx?n=25 pe care se pot obține informații despre ocuparea domeniul public și parcarea în Sibiu, fiind posibilă și plata electronică pentru abonamente de parcare și diversele avize gestionate de acest serviciu
· pentru plata parcării în Sibiu – aplicația pentru mobil PARCARE SIBIU, disponibilă gratuit în Google Play și App Store. Prin această aplicație se poate achita parcarea pe câteva ore sau se pot contracta abonamente de parcare electronice pe o perioadă mai lungă. Cei care utilizează această aplicație pot plati direct din aplicație cu cardul, prin SMS sau prin intermediul unui credit pre-plătit.
· informații despre locurile de parcare disponibile și modul de plată pentru acest serviciu se găsesc și pe aplicația pentru mobil SIBIU CITY APP.