Casa Județeană de Pensii Sibiu își anunță beneficiarii care primesc drepturile prin intermediul Poștei Române că, începând cu luna iulie 2018, calendarul de plată se modifică.
Plăţi curente
- 1-15 ale lunii – la domiciliul beneficiarilor; pentru pensionarii avizaţi (cei care nu sunt găsiți la domiciliu) drepturile bănești și documentul de plată se pot ridica de la ghişeele poştale, în termen de 2 zile lucrătoare după ultima zi de plată a lunii respective.
Plăţi restante
- 11-15 ale lunii – la domiciliul beneficiarilor; pentru pensionarii avizaţi (cei care nu sunt găsiți la domiciliu) drepturile bănești și documentul de plată se pot ridica de la ghişeele poştale, în termen de 2 zile lucrătoare după ultima zi de plată a lunii respective.
„Folosim acest context pentru a preciza că în cazul persoanelor ale căror drepturi se achită prin conturi curente sau conturi de card calendarul de plată este cel de până în prezent. Astfel, plata se face începând din data de 14 sau din prima zi lucrătoare care urmează datei de 14, dacă această zi este nelucrătoare. Documentul de informare (talonul mov) se transmite între 1 – 15 ale lunii, la domiciliul beneficiarilor. Pentru pensionarii avizaţi la domiciliu, documentul de informare se poate ridica de la ghişeele poştale, în termen de 2 zile lucrătoare după ultima zi de plată a lunii respective“, informează reprezentanții instituției.
Cosmin PAL