În contextul celor trei scrutine care au loc în 24 noiembrie, 1 decembrie și 8 decembrie, Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei Sibiu își adaptează programul pentru ca cetățenii cu drept de vot din municipiul Sibiu și din comunele arondate (Cristian, Gura Râului, Marpod, Poplaca, Rășinari, Roșia și Vurpăr) să poată obține mai repede cărți de identitate noi în locul celor expirate, pierdute, furate sau deteriorate.
În acest scop va fi redus termenul de soluționare a cererilor, iar actele de identitate vor fi eliberate în data procesului electoral.
Astfel, în următoarele trei weekend-uri, ghișeele acestui serviciu, de pe bulevardul Victoriei nr.1-3, vor avea program de lucru cu publicul, atât pentru preluarea cererilor, cât și pentru eliberarea actelor de identitate, după cum urmează:
- în zilele de sâmbătă, 23 noiembrie, 30 noiembrie și 7 decembrie, între orele 8.00-16.00, pentru preluări și eliberări acte
- în cele trei duminici cu scrutine, 24 noiembrie, 1 decembrie și 8 decembrie:
- în intervalul orar 07:00 – 18:00, preluări și eliberări acte
- între orele 18:00 – 21:00, doar eliberări acte.
Actele necesare pentru eliberarea cărților de identitate se pot consulta la avizierele serviciului, precum și pe www.sibiu.ro , la secțiunea Acte necesare pe categorii – Evidența Persoanelor.
Primăria menționează că, pentru a simplifica procesul, în zilele menționate, personalul de la ghișeele Compartimentului Evidența Persoanelor va încasa taxa pentru emiterea actelor noi de identitate, dat fiind faptul că, fiind zile nelucrătoare, ghișeele Direcției Fiscale și oficiile poștale nu sunt deschise.