Noi magazine Primark confirmate în Sibiu și Bacău, care se alătură deschiderilor deja anunțate din Iași și Craiova.
Retailerul va inaugura patru noi magazine în România până la finalul anului viitor, dublându-și astfel prezența pe piață și generând peste 450 de noi locuri de muncă
Primark, retailerul internațional de modă, anunță extinderea operațiunilor sale în România, confirmând deschiderea a patru noi magazine în 2026. Anunțul este făcut în contextul în care compania marchează, în această săptămână, trei ani de prezență pe piața locală, de la inaugurarea primului magazin Primark din România, în ParkLake Shopping Centre din București.
Retailerul a confirmat deschiderea unor noi magazine în Sibiu Shopping City (parte a grupului NEPI Rockcastle) și Arena Mall Bacău în 2026, care se alătură locațiilor anunțate anterior din Electroputere Mall Craiova și Palas Mall Iași. Aceste investiții vor consolida prezența națională a Primark și vor adăuga un total de 10.870 mp de spațiu comercial la nivel național.
Odată cu aceste noi deschideri, Primark va opera un total de opt magazine în România până la finalul anului 2026, dublându-și prezența actuală. În prezent, retailerul are patru magazine de succes pe piața locală: două în București, unul în Timișoara și unul în Cluj-Napoca. Această extindere subliniază angajamentul pe termen lung al Primark față de România și obiectivul companiei de a oferi modă accesibilă unui număr tot mai mare de consumatori.
Noile magazine vor oferi experiența de cumpărături pentru care Primark este cunoscut și apreciat. Clienții vor avea parte de cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte, frumusețe, stil de viață și articole pentru casă. De asemenea, magazinul va comercialza și produse sub marca Primark Cares, în continuă creștere. Primark se angajează să ofere îmbrăcăminte mai durabilă la prețuri accesibile pentru toată lumea. În prezent, peste 70% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.
Pe măsură ce se apropie perioada de vârf a cumpărăturilor de dinainte de Crăciun, clienții din România au demonstrat un interes puternic pentru colecțiile sezoniere ale brandului, produsele licențiate Disney și Netflix, precum și pijamalele pentru întreaga familie numărându-se printre cele mai populare.
Maciej Podwojski, Head of CEE, Primark, a declarat: „De la deschiderea primului nostru magazin, în urmă cu doar trei ani, am construit un business solid, aflat într-o dinamică constantă de creștere. În calitate de retailer care pune accent pe magazinele fizice, știm că o mare parte din acest succes se datorează echipelor noastre. Pasiunea și dedicarea acestora au avut un rol esențial atât în lansarea Primark pe piața din România, cât și în crearea unei experiențe de cumpărături la care clienții noștri revin constant. Suntem bucuroși să ne continuăm dezvoltarea, să investim în noi magazine, să generăm și mai multe locuri de muncă și să întâmpinăm un număr tot mai mare de clienți în România în anul următor.”
Această extindere va genera peste 450 de noi locuri de muncă, adresate persoanelor care își doresc oportunități de a construi o carieră pe termen lung în retail, care pot beneficia de programe extinse de training intern, precum și de oportunități de învățare și dezvoltare la toate nivelurile. Pozițiile manageriale sunt deja disponibile pe site-ul Primark Careers.
Suprafața de vânzare per magazin:
- Electroputere Mall, Craiova – 3.185 mp
• Palas Mall, Iași – 3.100 mp
• Sibiu Shopping City – 2.300 mp
• Arena Mall, Bacău – 2.285 mp
Despre Primark
Primark a fost fondat cu misiunea că toată lumea merită să arate și să se simtă bine – fără să plătească mai mult. Susținem ideea unui raport calitate-preț excelent, fără compromisuri, oferind modă accesibilă și produse esențiale de zi cu zi, create să reziste.
Fondat în Irlanda, în 1969, Primark este astăzi un retailer internațional de modă, cu peste 80.000 de angajați în 17 țări din Europa și Statele Unite. Milioane de clienți aleg săptămânal Primark pentru toate nevoile lor, de la articole de bază precum tricouri și șosete, până la cele mai noi tendințe în modă – toate la prețuri imbatabile.
Cu peste 470 de magazine la nivel global și în continuă expansiune, Primark se bazează pe convingerea și pasiunea pentru magazinele fizice – contribuind la revitalizarea străzilor comerciale și a centrelor de retail și oferind experiențe sociale pline de bucurie.
Compania este concentrată pe generarea unui impact pozitiv, prin: prelungirea duratei de viață a hainelor, protejarea vieții pe planetă și sprijinirea mijloacelor de trai ale oamenilor care produc hainele Primark. Mai multe informații pot fi găsite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares















