Primăria Marpod aduce la cunoștință faptul că a fost finalizată înregistrarea sistematică a imobilelor de pe raza comunei Marpod, în sistemul integrat de cadastru și de carte funciară în următoarele SOLE/TARLALE: 22, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 34, 36, 37, 38, 39, 40, 42.
Începând cu data de 14 februarie 2022 se vor elibera extrasele de carte funciară, la sediul Primăriei Marpod, de luni până joi în intervalul orar 9 – 14.
Ridicarea acestora se face de către proprietar/coproprietar/împuternicit, care va prezenta actul de identitate în original precum și actul de proprietate asupra terenului (titlu de proprietate, contract de vânzare cumpărare, certificat de moștenire, act donație, etc după caz) în original.
Predarea extraselor de carte funciară către împuternicit se va face în baza unei împuterniciri scrise și a documentului de identitate original al proprietarului.
Eventualele erori vor fi soluționate de ătre Oficiul de cadastru și Publicitate Imobiliară Sibiu, Biroul de cadastru și Publicitate Imobiliară Agnita.
Datorită numărului mare de cărți funciare, vă rugăm să aveți înțelegere și să respectați programul de eliberare.
Pentru informații suplimentare persoana de contact este Bârsan Maria Larisa, telefon 0758980285.