Modificări la Evidența Populației: acte primite exclusiv în baza programărilor, cununii limitate la 15 persoane

Primăria anunță câteva modificări în relația cu publicul la Serviciul de Evidență a Persoanelor, în contextul măsurilor speciale luate de autoritățile centrale și locale pentru prevenirea răspândirii coronavirusului.

Programul cu publicul al acestui Serviciu Public nu se va modifica, anunță Primăria. Orarul pentru fiecare birou al acestui serviciu poate fi consultat aici: https://www.sibiu.ro/index.php/primaria/serviciu/194.

Începând de mâine, se va modifica modul de primire a publicului la ghișee, pentru a respecta normele de siguranță, astfel:

Serviciu Evidența Persoanelor va prelua documente exclusiv în baza programărilor online care se pot face pe sibiu.ro, secțiunea programări online- Evidența Persoanelor

„Subliniem că în baza Decretul președintelui României nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență se prelungește până la expirarea stării de urgență. Prin urmare, spre exemplu, nu este necesar să veniți la ghișee în această perioadă pentru a prelungi cartea de identitate sau cartea de identitate provizorie”, arată Primăria.

La Serviciul Stare Civilă, înregistrarea nou-născuților se va realiza în baza programărilor online pe site-ul Primăriei sibiu.ro, secțiunea programări online –Înregistrare nașteri. Se va menține și înregistrarea nașterilor în sistem clasic, in fata ghișeului urmând să se prezinte o singură persoană, pe rând.

Înregistrarea dosarelor pentru căsătorii se va realiza în sistem clasic pentru oficierile din zilele de miercuri, joi și vineri, iar pentru zilele de sâmbătă, înregistrarea se va face doar în baza programărilor online pe site-ul Primăriei sibiu.ro.

Numărul participanților la cununii va fi limitat la 15 persoane, iar protocolul organizat după  oficializarea  căsătoriilor va fi suspendat pe toată perioada stării de urgență, conform Ordonanței militare emise de  Grupul de Comunicare Strategică emis în data de 17.03.2020, potrivit căreia se suspendă activitatea de servire și consum a produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice, organizată de restaurante, hoteluri, cafenele sau alte localuri publice, în spațiile destinate acestui scop din interiorul sau exteriorul locației.

Înregistrarea deceselor se va realiza în sistem clasic, fără restricții.

Înregistrarea dosarelor pentru transcrieri acte stare civilă din străinătate, schimbări de nume pe cale administrativă, rectificări, se va realiza doar în baza programărilor online pe site-ul Primăriei sibiu.ro, secțiunea-Programări online, transcrieri documente stare civilă.

Eliberarea certificatelor de stare civilă nașteri, căsătorii, se va realiza fără a fi necesară programarea online.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*