Un mesaj emoționant a ajuns recent pe adresa Spitalului Clinic Județean de Urgență Sibiu, din partea unei paciente care a dorit să își exprime recunoștința pentru profesionalismul și grija personalului medical din cadrul Clinicii ORL.
„Am fost internată câteva zile în Clinica ORL a spitalului, în vederea unei operații și pot spune că experiența mea a fost mai mult decât plăcută, în ciuda contextului medical. Totul, de la internare până la externare, a decurs foarte bine. Salonul a fost foarte curat și confortabil, mâncarea a fost bună, iar personalul de pe secție s-a purtat cu multă amabilitate și grijă. Echipa medicală a dat dovadă de profesionalism și empatie – operația a decurs foarte bine, am primit explicații clare și m-am simțit în siguranță pe tot parcursul tratamentului. Nu am decât cuvinte de laudă pentru întreaga echipă, căreia îi mulțumesc din suflet pentru grija și atenția acordată”, a transmis pacienta Raluca Motoc.
Conducerea spitalului a răspuns public mesajului, subliniind importanța feedback-ului primit din partea pacienților.
„Vă mulțumim că vă faceți mereu timp să ne lăsați mesaje și recenzii! Fie că sunt pline de aprecieri sau conțin sugestii de îmbunătățire, fiecare dintre ele contează pentru noi. Cuvintele frumoase ne dau energie și încredere să mergem mai departe, iar cele critice ne ajută să învățăm și să devenim mai buni. Suntem aici pentru voi – pacienții noștri – și ne dorim să creștem și să evoluăm în fiecare zi. Iar asta este posibil doar datorită vouă, celor care ne treceți pragul și alegeți să ne împărtășiți experiența voastră”, au transmis reprezentanții SCJU Sibiu.
Mesajul vine ca o confirmare a eforturilor continue depuse de cadrele medicale sibiene pentru a oferi pacienților servicii de calitate și îngrijiri la standarde înalte.











