Magazinul PPC Energie din Sibiu va fi închis luni, 9 iunie.

Foto: PPC România
Măsura se aplică și la magazinele din Cluj și Zalău.
În această zi, serviciul de call-center va funcționa doar în sistem automat pentru operațiuni simple precum transmiterea indexului, verificarea detaliilor despre factură și sold.
Clienții pot folosi în continuare canalele digitale pentru majoritatea operațiunilor. Indexul pentru energia electrică sau gaz poate fi transmis prin aplicația myPPC sau pe site-ul https://myppc.ppcenergy.ro/.
Pentru contact cu un consultant, numărul 021.9977 rămâne disponibil în programul normal (luni-vineri, 8:00-20:00), cu excepția sărbătorilor legale.
Plățile se pot efectua online, prin debit direct, transfer bancar sau din aplicația myPPC. Pentru cei care preferă plata numerar, există automate self-pay în rețelele Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour și Kaufland, care funcționează conform programului anunțat.
Majoritatea magazinelor PPC Energie au implementat și soluții de plată cu cardul prin POS.










