Scandia Food, cel mai mare producător de conserve din România, are intenția de a investi în Sibiu peste 30 de milioane de euro pentru dezvoltarea unui proiect rezidențial de amploare, desfășurat pe o suprafață de aproximativ 70.000 de metri pătrați.
Amplasat pe platforma logistică a vechii fabrici Scandia, la mai puțin de trei kilometri de Piața Mare din Sibiu, proiectul rezidențial va include șapte clădiri cu regim de înălțime redus cu un total de 600 de apartamente de 2, 3, 4 camere și studio-uri, spații de servicii, peste 800 de locuri de parcare pentru zona rezidențială și pentru cea comercială, parcuri și spații verzi, zone de joacă și de relaxare pentru copii, precum și o pistă pentru biciclete, potrivit unui comunicat al companiei.
”Am construit Scandia, una dintre cele mai apreciate mărci de succes din România, ce a devenit de-a lungul timpului un business complex. Dezvoltarea unui produs rezidențial de amploare în Sibiu, orașul nostru natal, a venit pe fondul evoluției pieței imobiliare, precum și din dorința de a răspunde așteptărilor generațiilor de tineri activi. Proiectul este în faza de dezvoltare, PUZ-ul este obținut anul acesta și suntem deschiși oricăror oportunități de asociere sau vânzare către potențiali parteneri specializați pentru acest proiect de top”, a declarat Andrei Ursulescu, director general Scandia Food, alături de Ioan Dâmban, responsabil de dezvoltările imobiliare ale întregului grup.
Sibiul reprezintă una dintre principalele piețe rezidențiale din România, potrivit datelor companiei de consultanță imobiliară SVN România, consultantul și agentul proiectului. Astfel, anual se livrează peste 2.000 de apartamente și case în oraș și împrejurimi, ultimii 12 ani aducând finalizarea a peste 17.000 de locuințe în Sibiu. Prețul apartamentelor în zona în care va fi construit ansamblul rezidențial dezvoltat de Scandia Food pornește de la 39.000 de euro, la care se adaugă 5% TVA, potrivit sursei citate.
”Dezvoltarea economică a Sibiului a dus la crearea unei cereri constante de locuințe. Concomitent, creșterea veniturilor s-a transpus și în dezvoltarea segmentului middle market, reprezentat de proiecte cu un amplasament în interiorul orașelor, cu suprafețe generoase și finisaje de calitate”, afirmă Ionuț Nicolescu, partener SVN România.