Întâlnire de lucru a reprezentanților unităților de învățământ din județ în cadrul Programul Naţional pentru Reducerea Abandonului Școlar

Inspectoratul Școlar Județean Sibiu a organizat, săptămâna trecută, o întâlnire de lucru cu echipele de management din unitățile de învățământ care implementează în județul Sibiu Programul Naţional pentru Reducerea Abandonului Școlar, finanțat prin Componenta C15 – Educație a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă în România. Activitatea s-a derulat în sala Aula Magna din cadrul Facultății de Medicină – Universitatea ”Lucian Blaga” Sibiu.

foto: Inspectoratul Școlar Județean Sibiu

Activitatea a fost organizată de către Inspectorul Școlar General prof. Marius Novac, împreună cu echipa din cadrul IȘJ Sibiu responsabilă cu implementarea, monitorizarea și raportarea privind schema de granturi PNRAS.

Au participat aproximativ 150 de persoane din cele 62 de unități de învățământ beneficiare ale finanţării specifice SG – PNRAS – runda 1 și runda 2 – directorii unităților de învățământ, administratorii financiari, alți membri ai echipelor de management.

foto: Inspectoratul Școlar Județean Sibiu

„Activitatea a avut ca scop prezentarea cadrului legal pentru implementarea PNRAS, a procedurilor operaționale specifice, precum și prezentarea de exemple de bună practică privind raportările trimestriale. S-au purtat discuții despre obiectivele și rezultatele așteptate ale proiectelor pentru grupul țintă principal – elevii din învățământul gimnazial, despre dificultăți întâmpinate în implementare, despre oportunitățile de dezvoltare a școlilor beneficiare ale Programului Naţional pentru Reducerea Abandonului Școlar.

IȘJ Sibiu transmite mulțumiri echipelor de management și echipelor de implementare din unitățile de învățământ, pentru implicarea în reducerea abandonului școlar în județul Sibiu”, au transmis reprezentanții ISJ Sibiu.

Comments are closed.

Descoperă mai multe la Ziarul Mesagerul de Sibiu

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura