Companiile cu capital românesc își consolidează pozițiile pe pieţele lor de profil, prin întărirea propriei identităţii vizuale şi de marcă.
Acesta este motivul pentru care grupul Global Plast, cu o experiență de peste 12 ani în domeniul distribuţiei articolelor pentru gospodărie, a decis crearea unei identități vizuale de impact şi alegerea unei strategii noi privind organizarea portofoliului de produse.
„Rebranding-ul Global Plast, «partenerul de casă bună», marchează o etapă în procesul său de maturizare și reflectă cu fidelitate filosofia și maniera de a se raporta la piață și consumator, asumându-și poziția de lider. Noua identitate reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia companiei. Prin noile brand-uri de produs se doreşte o poziționare relevantă în piaţă şi în mintea consumatorilor, printr-o atractivitate mai mare la raft şi promisiunea autenticităţii şi calităţii produselor noastre”, a explicat dl. Dan Doroican, responsabilul Marketing al Global Plast.
Conform informaţiilor din domeniu, piața articolelor de unică folosinţă, menaj şi curăţenie, a soluţiilor de ambalare și a produse din hârtie se ridică la circa 1 miliard de euro.
Compania bucureșteană, înfiinţată în anul 2003 cu capital integral românesc, unul dintre primii trei distribuitori din domeniu, cu filiale în Constanţa, Iaşi, Timişoara, Bacău și Cluj-Napoca, a decis crearea a trei trei noi branduri de produs.
Hârtia pentru uz casnic Papelino este o marcă autohtonă, care este caracterizată prin „fineţe cu fiecare atingere” şi cuprinde batistuţe nazale, şerveţele de masă, prosoape de bucătarie şi hârtie igienică.
De la produse de menaj precum bureţi, mopuri sau lavete umede, pâna la folii şi pungi alimentare pentru stocare, Zorex este denumirea unei game complete de produse pentru uşurarea sarcinile zilnice, care aduce „ordine şi curăţenie la minut”.
Iar pentru momentele speciale, indiferent de ocazie, a fost creată gama Alabala, care cuprinde un portofoliu larg de produse de unică folosinţă (tacâmuri, veselă, caserole etc.) care face totul „simplu ca o joacă de copii”.
„Într-o industrie dominată de private labels și branduri cu renume internațional, Global Plast a reușit să se impună ca o companie românească de încredere, pe a cărei promptitudine te poți baza în orice moment. Noile mărci, dezvoltate pentru gamele de hârtie, menaj-curățenie și produse de unică folosință, pot concura acum fără probleme cu numele consacrate ale categoriei household”, consideră Mona Ursu, managing partner al BrandFusion, cei care au creat identitate corporate şi noile branduri de produs.
Produsele din portofoliul companiei Global Plast sunt prin reţelele Kaufland, Auchan, Cora, Carrefour, Penny Market, Metro, Brico Depot, Praktiker, Real, Profi, Dedeman, DM, Billa, Unicarm, sau HoReCa cât şi în piaţa tradiţională.