Gadget-uri pentru studenţi

„1 Byte“ este provocarea lansată de KeepCalling studenţilor sibieni interesaţi de IT. Doritorii se pot înscrie în concurs până la data de 25 iunie. Competiţia constă în şase etape online şi două desfăşurate la sediul companiei.

 

Studenţii sibieni au şansa să îşi testeze cunostinţele teoretice acumulate sau să aprofundeze ramuri noi din zona IT în cadrul concursului lansat de compania KeepCalling. Tematica are la bază mai multe ramuri ale tehnologiei informaţiei şi anume web, programare, baze de date sau retelistică şi se adresează tuturor studenţilor, indiferent de universitate, facultate sau specializare. „Prin organizarea acestui concurs, compania doreşte să trezească interesul cât mai multor studenţi dornici de a-şi pune la încercare cunoştinţele IT, iar premiile atractive puse în joc au scopul de a recompensa eforturile participanţilor“, explică organizatorii. Mai multe detalii despre concurs, cât şi regulamentul de participare sunt disponibile pe: www.keepcalling.net/1byte.

Ca un joc

Provocarea este structurată după modelul jocurilor pe calculator, iar nivelurile se succed în funcţie de dificultate. Primele şase etape sunt teoretice şi se vor desfăşura exclusiv online, prin parcurgerea a zece întrebări-grilă cu unul sau mai multe răspunsuri corecte. La finalul celor şase etape parcurse online concurenţii cu cel mai mare punctaj vor fi invitaţi la sediul companiei pentru a susţine ultimele două probe: una se va focaliza pe arhitectura unui proiect, iar alta va consta într-o scurtă examinare practică. Data-limită pentru înscrierea în concurs şi parcurgerea primelor şase etape este 25 iunie, iar rezultatele obţinute vor fi disponibile în 26 iunie. Temerarii care vor ajunge în faza finală vor avea şansa să câştige unui dintre premiile puse la bătaie: un quadrocopter, un iPod Touch sau un iPod Shuffle.

Implicare permanentă

KeepCalling, companie cu sediul central în Sibiu, se implică activ, prin membrii săi, în acţiuni de responsabilitate social atât pe plan local, cât şi internaţional, ghidată de motto-ul „Give something back to the community“. Printre acţiunile sprijinite de companie se numără OvidiuRo, Habitat for Humanity, Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu, Let’s Do It, Romania! 2011 şi 2012, „Ghiozdanul Plin de Vise“ – iniţiat de World Vision, proiectul propriu „Bike to Work“, dar şi un program constant de donaţii de laptopuri iniţiat cu sprijinul voluntarilor de la Peace Corps. Alte fonduri au plecat către Diakonewerk Center din Sibiu, Şcoala Generală din Ţichindeal, Şcoala Generală nr. 21 Sibiu, dar şi către Semimaratonul Sibiului 2013. De asemenea, KeepCalling donează regulat fonduri către Wikipedia, Crucea Roşie şi Kiva, un proiect mondial pentru susţinerea antreprenoriatului.

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*