Tursib: „Ultimii ani au reprezentat o adevărată provocare. Pentru multi dintre noi, este greu să ne imaginăm cum ar fi să trăim fără internet sau fără posibilitatea de a accesa diverse produse sau servicii online, direct din confortul de acasă. Ca atare, companiile s-au adaptat noilor trenduri şi au oferit clienţilor diverse platforme sau servicii online”.
Tursib s-a conformat acestui trend şi a pus la dispoziţia călătorilor diverse opţiuni online, pentru a le asigura accesul cât mai facil la serviciile pe care le oferim.
„Două dintre acestea, pe care dorim să vi le readucem în vedere, sunt posibilitatea de a fi informat direct pe adresa de e-mail referitor la noutăţile cu privire la activitatea de transport, precum şi opţiunea de a vă crea un cont de utilizator prin intermediul opţiunii MyTursib de pe site-ul nostru.
Newsletter-ul este o opţiune prin intermediul căreia abonatii primesc diverse informaţii utile pe adresa de email. Ȋnscrierea la newsletter se face accesând butonul destinat acestui serviciu de pe prima pagină a site-ului.
Opţiunea My Tursib poate fi accesată tot de pe site-ul Tursib. Acest modul dă posibilitatea abonaţilor de a-şi crea un cont securizat cu nume de utilizator şi parolă, prin intermediul căruia să îşi gestioneze mai uşor abonamentele la transportul public. După activarea contului de utilizator, procedura de încărcare a abonamentelor este mult simplificată. Ȋn plus, o persoană poate înregistra mai multe carduri Tursib, pe care doreşte să le încarce (de exemplu, o persoană poate să încarce cardurile tuturor membrilor familiei). De asemenea, dacă utilizatorul doreşte, poate activa opţiunea de recurenţă direct din pagina de plată, ceea ce înseamnă că EuPlatesc va încărca automat un abonament lunar, la sfârşitul fiecărei luni, pentru luna următoare, până la dezactivarea opţiunii. Menționăm că plata recurentă este procesată în condiții de siguranță, deoarece nu presupune salvarea datelor de card, utilizatorul având posibilitatea de a sista oricând plățile ulterioare.
Tursib îşi propune ca şi pe viitor să pună la dispoziţia călătorilor diverse servicii, pentru o accesibilitate cât mai uşoară a călătorilor la transportul public și să le ofere soluții care să îi scutească de timp și efort”, transmite compania într-un comunicat de presă.