Digitalizare la Avrig. Localnicii își pot plăti taxele, pot cere acte și se pot programa

Primăria Orașului Avrig anunță că a implementat Avansis Mobile, o aplicație mobilă integrată de gestionare a relației dintre primărie și contribuabil.

Prin aplicație, cetățenii din orașul Avrig își pot plăti obligațiile, pot solicita și consulta documente sau pot face programări la administrația locală și la subordonate.

De acum înainte, Primăria orașului Avrig va putea trimite cetățenilor mesaje de interes public la nivel local, direct pe telefon.

Aplicația poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice telefon cu sistem de operare Android sau IOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este instalarea acesteia pe telefon.

Avansis Mobile este interfața mobilă prin care contribuabilul poate beneficia de următoarele operațiuni:

  • consultarea și plata integrală / parțială a taxelor și impozitelor asociate rolului fiscal, defalcat la nivel de taxă / impozit,
  • plata unor tipuri de amenzi și a diferitelor taxe pentru serviciile instituției,
  • afișarea în timp real a stadiului dosarelor și documentelor depuse,
  • campanii de informare,
  • programări la serviciile publice ale administrației care lucrează în baza unei programări.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*