Primăria orașului Avrig organizează în data de 10 Decembrie 2024, ora 15:00, în sala de ședințe a Primăriei orașului Avrig, o ședință în care va avea loc dezbaterea publică a următorului proiect de hotărâre:
„Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2025”
Proiectul a fost publicat inițial în secțiunea dedicată consultărilor publice https://primaria-avrig.ro/categorie/noutati/ respectiv https://primaria-avrig.ro/…/informare-asupra…/ .
Se pot înscrie pentru a lua parte la dezbatere, toți cei interesați de optimizarea acestui proiect: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, asociații profesionale, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei.
Înscrierea se efectuează prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail office@primaria-avrig.ro , până în data de 10 Decembrie 2024, ora 10:00.
Datele necesare pentru înscriere vor include în mod automat: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, numărul de telefon, precum și confirmarea participării la dezbatere. Aceste informații nu sunt dezvăluite terților. Absența acestor informații minimale atrage după sine neînscrierea la dezbatere.
De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.
Propunerile se vor trimite în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectul de act normativ supuse dezbaterii, prin formularul anexat și se vor transmite la adresa de e-mail office@primaria-avrig.ro până în data 10 Decembrie 2024, ora 10:00.
Pentru susținerea propunerilor/punctelor de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice.
Intervențiile în cadrul ședinței vor avea loc în ordinea înscrierii.