Primăria Avrig a inițiat proiectul de hotărâre privind stabilirea taelor și impozitelor locale pentru anul 2022 care urmează să fie supus spre dezbatere și aprobare Consiliului Local al orașului Avrig.
Înainte de a fi supus aprobării Consiliului local, proiectul de hotărâre va fi supus dezbaterii publice. Astfel, oricine poate consulta proiectul de hotărâre fie pe pagina de internet a Primăriei, sau la sediul Primăriei Avrig la panoul de afișaj.
Deasemenea Proiectul de hotărâre poate fi obţinut în copie, pe bază de cerere depusă la Centrul de Informare pentru Cetăţeni şi Relaţii Publice (Registratură) sau prin solicitare scrisă transmisă pe adresa de poștă electronică office@primaria-avrig.ro.
Propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice se pot transmite până la data de 25 noiembrie 2021 în mai multe moduri:
– ca mesaj în format electronic (prin poștă electronică la adresa office@primaria-avrig.ro)
– prin poștă pe adresa: str. Gh. Lazăr, nr. 10, Avrig, jud. Sibiu;
– la sediul instituției, Centrul de Informare pentru Cetățeni și Relații Publice (Registratură), str. Gh. Lazăr, nr. 10.
Reprezentanții Primăriei așteaptă propunerile referitoare la acest proiect, precum și propunerile sau observațiile cetățenilor care vor purta mențiunea: „Propuneri privind dezbaterea proiectului de hotărâre hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2022”.
Toate propunerile și observațiile cetățenilor vor fi publicate și pe pagina de internet a Primăriei.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate publică până la data de 25 noiembrie 2021.