Cum se pot informa aparținătorii despre starea pacienților internați la Spitalul Județean

Spitalul Clinic Județean de Urgență din Sibiu anunță modul de comunicare cu aparținătorii celor internați, astfel încât să reducă numărul vizitelor în spital, în contextul numărului tot mai mare de cazuri de gripă și viroze respiratorii.

Foto: Arhivă

Astfel, la internare, pacientul desemnează o persoană de contact.

Aparținătorul desemnat este informat despre starea pacientului și primește un număr de identificare.

Pentru a solicita actualizări, aparținătorul poate suna de luni până sâmbătă, între orele 8:00-12:00 la 0269 243 961 sau 0269 220 538.

Medicul curant oferă informații telefonic între 12:00-14:00.

Mai multe informații despre modul de comunicare cu aparținătorii pacienților se pot afla la numărul de telefon 0269 215 050 sau pe mail la secretariat@scjus.ro

Comments are closed.

Descoperă mai multe la Ziarul Mesagerul de Sibiu

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura