Clubul de baschet CSU Sibiu a lansat un proiect unic în România, „CSU job hunters”, prin care va ajuta suporterii să îşi găsească un loc de muncă.
„BC CSU Sibiu, un club care a strâns în jurul său o întreagă comunitate activă, lansează un nou proiect, unic în Româna: CSU JOB HUNTERS! Despre ce este vorba: Suporterii CSU vor avea la îndemână o platformă friendly de unde pot alege cariera la care visează vizualizând ofertele de locuri de muncă promovate de partenerii clubului. Companiile partenere ale BC CSU Sibiu au şansa de a-şi identifica şi angaja cei mai potriviţi angajaţi pentru posturile vacante”, se arată în comunicatul de presă al celor de la CSU Sibiu.
Potrivit sursei citate, pe platforma CSU Job Hunters, clubul va publica anunţurile cu locurile de muncă vacante puse la dispoziţie de companiile partenere.
„Vom uploada şi publica anunţurile cu locuri de muncă vacante furnizate de partenerii noştri, cu descrierea completă a cerinţelor. Acestea vor fi postate pe platforma online a BC CSU Sibiu: https://bc-csusibiu.ro/job-hunters şi le vom promova pe canalele de Social Media şi pe Linia Galben-Albastră (WhatsApp). În săptămâna premergătoare fiecărui meci de acasă vom face un concurs în mediul online legat de unul dintre locurile de muncă vacante. Premierea va avea loc în ziua jocului, iar premiul va consta într-o zi de internship în compania care a promovat anunţul, dar şi un kit al suporterului CSU”, potrivit celor de la echipa sibiană de baschet.
BC CSU Sibiu are 1.480 de abonaţi pentru 2019/2020.
„În sezonul anterior, am avut 1.252 de abonaţi, dintre care peste 870 bărbaţi, între 18 şi 55 de ani, cu studii medii sau superioare. Aproape 350 de abonaţi au fost femei, între 18-50 de ani, cu studii medii sau superioare”, spun cei de la CSU Sibiu.
Echipa sibiană de baschet are 30 de companii private partenere, printre care bănci, companii multinaţionale, producători din industria de automotive, hipermarketuri şi magazine cu profil sportiv.