Spitalul Clinic Județean de Urgență (SCJU) Sibiu își cere scuze pacienților care au stat la coadă în fața Ambulatoriului de Specialitate de pe strada Hermann Oberth. Pentru a evita astfel de situații, spitalul recomandă pacienților care doresc să se programeze, să se folosească și de variantele alternative disponibile în acest sens, respectiv pe site-ul scjus.ro, la secțiunea Informații pacienți – Programări online (https://scjus.ro/programari-online/) sau la numerele de telefon 0269/504120 și 0269/504121.
„Situația cu care ne confruntăm, a numărului tot mai mare de persoane care doresc să se programeze în același timp sau care sunt nevoite să se prezinte de mai multe ori la Ambulatoriul de Specialitate pentru a se programa, survine, din păcate, și din faptul că fondurile primite de la Casa Națională de Asigurări de Sănătate sunt insuficiente pentru a satisface toate cererile în momentul în care acestea apar. Totodată, din discuțiile pe care personalul Ambulatoriului le are în mod constant cu cei care ne trec pragul, îndeosebi în aceste perioade aglomerate, s-a constatat faptul că sistemul de programări online, deși disponibil, nu este preferat de un număr mare de pacienți, îndeosebi de persoanele în vârstă sau de pacienți proveniți din mediul rural, care nu au acces la servicii de internet sau nu se descurcă cu acest sistem. De asemenea, întâmpinăm și situația în care pacienții se prezintă la Ambulatoriul de Specialitate după ce fac programarea online sau la telefon, pentru a se asigura astfel că programarea a fost făcută, toate aceste aspecte cumulate rezultând în cozile precum cea semnalată zilele trecute.
Încă odată, ne cerem scuze pentru situația deranjantă în care zeci de pacienți s-au aflat în această perioadă și încurajăm doritorii să se folosească de metodele alternative de realizare a programărilor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu caută în mod constant soluții de îmbunătățire a serviciilor oferite și a comunicării cu pacienții”, este mesajul transmis de managerul SCJU Sibiu, Dr. Daniel Chelcea.