Constantin Chiriac a fost unul dintre laureații Galei de Excelență „Valori de România” la categoria „Cultură și Artă”. Evenimentul a fost organizat de Revista BIZ pentru a-i promova și celebra „pe cei care pun România pe harta lumii”, personalități și branduri deopotrivă. În total, la această primă ediției a Galei, au fost acordate 28 de premii pentru opt categorii. Stabilirea nominalizaților și alegerea câștigătorilor s-au făcut în urma propunerilor venite de la specialiști în marketing și comunicare, CEO, lideri de opinie și manageri, și a unei cercetări realizate cu sprijinul Unlock Market Research.
Premiu decernat în absenţă
„Sunt onorat de acest trofeu, cu atât mai mult cu cât vine de la o prestigioasă revistă de business din România! E un semnal minunat această insistență neobosită a celor de la BIZ de a căuta și promova valorile României, pe care o salut cu respectul cuvenit! Alături de echipa mea de la Teatrul Național „Radu Stanca” Sibiu, și prin Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, promitem să promovăm, în continuare, „Valori de România”. Mulțumesc pentru această recunoaștere și îi felicit pe toți laureații acestei prime ediții”, a declarat Constantin Chiriac.
Din păcate, directorul TNRS nu a putut participa la Gală, chiar în aceeași seară reprezentând Sibiul și România la un important festival international de teatru desfășurat în capitala Ungariei.
Designul trofeului „Valori de România” a fost realizat de artistul Albert Sofian, inspirat din Cocoșul lui Brâncuși, un excepțional exemplu de ascensiune și ambiție românească