Operatorul Atlassib a anunţat, marţi, că îşi suspendă transportul internaţional de persoane în toate ţările din Europa, pentru prima dată în ultimii 30 de ani, după ce Ungaria a decis închiderea graniţelor ca măsură de prevenire a răspândirii noului coronavirus, anunță Agerpres.
„În cei aproape 30 de ani de activitate, ne-a motivat întotdeauna grija faţă de toţi călătorii noştri, dar şi respectarea legilor şi a măsurilor impuse de autorităţi. Ştim că vieţile românilor plecaţi la muncă în alte ţări au fost date complet peste cap, şi că foarte mulţi dintre aceştia şi-au dorit, şi îşi doresc, să revină acasă, la cei dragi. În momentul de faţă, datorită închiderii graniţelor Ungariei, şi la indicaţiile autorităţilor, suntem nevoiţi să suspendăm serviciul de transport internaţional de persoane, pentru toate ţările deservite până acum”, a anunţat compania pe pagina sa oficială de Facebook.
Potrivit sursei citate, tuturor pasagerii care şi-au cumpărat deja bilete li se garantează reprogramarea călătoriilor.
„Tuturor pasagerilor cu bilete cumpărate, care aşteptau plecarea în perioada următoare, le este garantată reprogramarea biletelor, pentru o dată ulterioară”, spun cei de la Atlassib.
Compania menţine transportul de colete spre şi dinspre Germania.
Pentru conaţionalii noştri care nu se pot întoarce acasă în acest context, facem tot posibilul să menţinem o parte din serviciile care le pot fi de ajutor. Astfel, menţinem momentan livrarea de colete spre şi dinspre Germania şi vom face toate eforturile posibile pentru a oferi aceste servicii în condiţii de maximă siguranţă. Pentru orice fel de informaţii legate de serviciile noastre, sau de reprogramarea biletelor, puteţi apela numarul de Call Center 0748111111. Colegii noştri vă stau la dispoziţie! Vă invităm la calm, prudenţă şi responsabilitate. Continuăm să fim alături de dumneavoastră, iar la momentul la care va fi posibil, şi sigur, vă asigurăm că vă veţi putea baza pe serviciile noastre!”, se mai menţionează în anunţul celor de la Atlassib.