Cerinţe:
– studii superioare în unul din domeniile: psihologie/sociologie /comunicare/relații publice / marketing /studii politice și administrative , absolvite cu diplomă de licență
– minimum 3 ani de experiență într-un post similar sau corespondent;
– cursuri speciale în domeniu constituie avantaj;
– capacitatea de a stabili relații pozitive și constructive cu toate categoriile de interlocutori cu care vine în contact;
– cunoștințe operare PC (pachetul MS Office) la un nivel avansat;
– limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior;
– experienta intr-un post de supraveghere sau conducere a serviciului pentru relatii cu clienții, precum si cunoașterea proceselor de administrare a unui call center , constituie avantaj;
– abilități excelente de comunicare, pentru a putea explica instrucțiuni si informații complexe, atât în vorbire cât și în scriere;
– competenţe transversale: aptitudini organizatorice , de comunicare eficientă și leadership, adaptabilitate în rezolvarea de probleme neprevazute ale clienților si furnizarea de soluții optime, atitudine pro-activă și responsabilă, spirit de inițiativă.
Cererile tip de participare la concurs se completează și se depun la sediul societăţii, str. Eschil nr.6, Serviciul resurse umane, împreună cu CV actualizat , copia diplomei de studii şi adeverinţa medicală de la medicul de familie (în original), până la data de 22.10.2021, ora 12.00.
Relaţii suplimentare la tel. 0269/ 222916, interior 117.