- Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Primăria Comunei Sadu, cu sediul în comuna Sadu, str. Inocenţiu Micu Klein, nr. 36, judeţul Sibiu, telefon 0269/568119, fax 0269/568027, e-mail: contact@sadu.ro , cod fiscal 4241222.
- Informaţii generale privind obiectul vânzării, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut:
Teren intravilan în suprafață de 984 mp, categoria de folosință ”pășune”, aparținând domeniului privat al Comunei Sadu, identificat prin CF nr. 101187, nr. cad. 101187, conform HCL Sadu nr. 79 /28.10.2021 și temeiului legal: O.U.G. 57/03.07.2019
- Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
prin solicitarea scrisă de la sediul Primăriei Comunei Sadu
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Registratura Primăriei Comunei Sadu, sediul: comuna Sadu, str. Inocenţiu Micu Klein, nr. 36, judeţul Sibiu
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Dacă se ridică de la sediul instituției: gratuit.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 08.08.2022, ora 16.00. (minim 5 zile lucrătoare fără capete înainte de data limită de depunere a ofertelor)
- Informații privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 17.08.2022, ora 12.00. (minim 20 zile calendaristice fără capete până la data limită de depunere a ofertelor)
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Registratura Primăriei Comunei Sadu, comuna Sadu, str. Inocenţiu Micu Klein, nr. 36, judeţul Sibiu
4.3. Numărul de exemplare în care treuie depusă fiecare ofertă:
într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.
- Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:
18.08.2022, ora 12.00, la sediul Primăriei Comunei Sadu, comuna Sadu, str. Inocenţiu Micu Klein, nr. 36, judeţul Sibiu
- Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de contencios administrativ a Tribunalului Sibiu, mun. Sibiu, str. Ocnei, nr. 33, jud. Sibiu, telefon +40-269-217104, fax +40-269-217702, e-mail: tribunalul.sibiu@just.ro .
- Data transmiterii anunțului de licitație către instanțele abilitate, în vederea publicării: 25.07.2022.