Sala Transilvania anunță un nou parteneriat cu unul dintre cele mai cunoscute branduri sibiene. Andu devine primul partener din domeniul sportului care vine alături de Sala Transilvania.
Managerul de vânzări al companiei sibiene, Tibor Biro, a trecut cu brio probele sportive, Andu devenind astfel un partener de durată al celei mai mari săli din Sibiu.
Cu o istorie de 21 de ani pe piața din România, brandul sibian Andu este furnizor de echipamente sportive pentru cluburi importante de baschet masculin și feminin: BC CSU Sibiu, SCM U Craiova, FCC ICIM Arad, BC Athletic Constanța, CSO Voluntari, CSM Satu Mare, CSU Olimpia Brașov. Andu produce echipamente sportive și pentru echipa locală de fotbal care activează în prima ligă, FC Hermannstadt.
Partener de durată
Andu devine, începând cu această lună, partener al Sălii Transilvania. Parteneriatul vine în urma dorinței comune a Sălii Transilvania și a brandului local Andu de a promova sportul și a investi în dezvoltarea acestuia.
„Ne bucurăm să fim parteneri ai Sălii Transilvania din Sibiu, acest parteneriat venind ca o continuare firească a susținerii noastre față de sportul românesc. Suntem convinși că și pe viitor Andu va fi un suporter activ al sportului si al comunității în general”, au declarat reprezentanții Andu.
Jucător important pe piața de îmbrăcăminte autohtonă
Compania Andu a fost înființată în anul 1997 la Sibiu. În cei 21 de ani de activitate Andu s-a dezvoltat constant, ajungând în prezent la peste 150 de angajați. Mai mult, brandul sibian are, în momentul de față, o rețea proprie de distribuție cu peste 600 de clienți și trei magazine proprii. Piesele vestimentare produse de Andu se găsesc în magazine din Cluj-Napoca, București și Mediaș.
În timp, viziunea antreprenorială a afacerii de familia a dus la nașterea diviziei Andu Sports, care activează pe piața de îmbrăcăminte sportivă. Misiunea companiei este de a continua diversificarea portofoliului de produse, pentru a oferi consumatorilor articole vestimentare complexe, cu design inovativ. Andu își propune să devină prima alegere a clientului autohton în materie de articole vestimentare din fibre natural și, totodată, să genereze noi trenduri pe piața locală de specialitate. Ținta companiei este de a duce mai departe și de a îmbunătăți imaginea producției românești, oferind un plus de valoare mediului de afaceri românesc.