Aeroportul Internațional Sibiu, mesaj pentru pasageri, în contextul problemelor majore la Microsoft

În contextul întreruperii globale a serviciilor IT, este posibil să apară modificări ale orarelor de zbor atât pentru sosirile, cât și pentru plecările de la Aeroportul Internațional Sibiu.

Foto: Mesagerul de Sibiu

Pe parcursul zilei de astăzi acest context a afectat zborurile Wizz Air.

„Sfătuim toți pasagerii să își verifice orarul zborurilor direct cu companiile aeriene sau agențiile de turism respective”, transmit cei de la aeroport.

Sunt așteptate potențiale perturbări din cauza întreruperii continue a sistemului IT global al unei terțe părți

Comunicat Wizz Air: „Astăzi, la fel ca toate companiile aeriene, Wizz Air se confruntă cu dificultăți tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale ale unei terțe părți. Clienții Wizz Air se pot confrunta cu perturbări în întreaga rețea, serviciile de pe website și aplicațiile mobile fiind temporar indisponibile.

Următoarele servicii online nu sunt disponibile în prezent:

  • Website-ul și aplicația mobilă Wizz Air;
  • Sistemul de rezervare;
  • Sistemul de check-in online și afișarea cărții de îmbarcare;
  • Centrele de contact – rezervări noi și modificări ale celor existente.

În timpul întreruperii serviciilor, este oferit check-inul gratuit la aeroport. Prin urmare, sfătuim pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de ora de plecare programată pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate și eventuale proceduri de sănătate sau de siguranță specifice fiecărui aeroport.

Vă mulțumim pentru înțelegerea acordată în timp ce ne confruntăm cu efectele întreruperii sistemelor IT globale. Echipa Wizz Air face tot posibilul pentru a minimiza perturbările pentru clienții noștri”.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*