Summitul „Transilvania Business people” a început această dimineață la Hotel Ramada.
Evenimentul este unul dintre cele mai importante și de impact evenimente de business ale anului, dedicat oamenilor care sunt implicați în procesul de dezvoltare al unui business: antreprenori, directori executivi, manageri, specialiști în marketing și vânzări.
„În urmă cu 30 de ani a început evoluția mediului de afaceri privat în România. Vremuri tulburi, fiscalitate învechită și aproape niciun sprijin din partea statului, pentru temerarii antreprenori ai acelor vremuri. Multe lucruri s-au schimbat de atunci, unele sunt în curs de îmbunătățire, iar altele își caută continuu forma finală, care să fie adaptată economiei europene și mondiale.
Moștenirea economiei de lipsă a creat un comportament agresiv al antreprenorilor care se regăsea în planul de business, în campaniile de publicitate și în modul în care companiile acestora comunicau. Diferențiatorii erau scoși în evidență prin diminuarea concurenței, mesajele campaniilor făceau apel vădit la durerile consumatorilor promițându-le o rezolvare imediată, iar planurile de business subliniau o nevoie de creștere imediată, pe termen scurt de cele mai multe ori.
Acest comportament este ușor, ușor înlăturat, iar pentru a fi eliminat definitiv, oamenilor de afaceri și specialiștilor care îi susțin, este necesar să li se ofere o alternativă, și anume un mediu de afaceri colaborativ.
Transilvania Business People își dorește să aducă în aceeași sală, acești antreprenori care simt și trăiesc zi de zi schimbarea. Unii dintre ei au trecut prin criza financiară din 2008, cei mai mulți încă își recalibrează afacerea după criza sanitară și evenimentele care au loc la granițele României”, au declarat organizatorii evenimentului.
În cadrul Summit-ului vor vorbi mai mulți speakeri cunoscuți în lumea business-ului românesc care le vor împărtăși participanților din experiența lor acumulată în ani de antreprenoriat.
În cadrul evenimentului se poartă discuții în paneluri, pe cele mai importante teme ale momentului: marketing și vânzări, financiar, administrativ, crearea și gestionarea echipelor performante, dezvoltare personală. Participanții pot alege la care dintre paneluri doresc să participe.