În cele 100 de zile de la inaugurarea celui de-al şaselea magazin, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a înregistrat un trafic de aproape 169.000 de persoane, dintre care 80 la sută au devenit clienţi, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit directorul general al Hornbach România, Mugurel-Horia Rusu, traficul mediu a fost, în această perioadă, de circa 1.500 de persoane zilnic, însă acţiunile speciale şi mai ales zilele de weekend au adus chiar şi mai mulţi vizitatori în magazin. De asemenea, reprezentantul companiei a subliniat că, în acest moment, se poate observa o creştere treptată a numărului de vizitatori şi, astfel, şi a numărului de clienţi. „Cu siguranţă, principalele atuuri al magazinului nostru în faţa clienţilor sunt reprezentate de consilierea profesională a consultanţilor noştri de la raft şi, nu în ultimul rând, de calitatea produselor şi strategia de preţuri mereu mici”, a subliniat Rusu.
Preferințele clienților din Sibiu
Acesta a mai adăugat că, încă de la deschidere, clienţii sibieni au arătat un interes crescut pentru produsele din zona de grădină, dar şi pentru cele din zona de ridicare a materialelor de construcţii. „La fel ca şi celelalte magazine Hornbach, şi locaţia din Sibiu s-a dovedit a fi, în aceste 100 de zile de la deschidere, partenerul ideal pentru proiecte Do-It-Yourself. Astfel, aici sibienii pot găsi peste 30.000 de articole mereu pe stoc, alături de altele disponibile la comandă”, a mai afirmat directorul general. În ceea ce priveşte cele mai solicitate servicii Hornbach pe piaţa din Sibiu, cel de cusut perdele şi cel de înrămări au fost, până în acest moment, cele mai cerute. De asemenea, serviciul de debitare lemn şi cel de transport s-au aflat în topul celor mai solicitate de către clienţii sibieni.
Tendință de creștere
„În mod clar, mizăm pe majorarea treptată şi constantă a numărului de clienţi, datorită creşterii notorietăţii în zonă. În plus, lună de lună, organizăm evenimente şi expoziţii speciale pentru clienţi şi credem că, în acest fel, le vom putea oferi şi mai mult ajutor în proiectele pe care le desfăşoară”, a mai spus reprezentantul companiei. Magazinul Hornbach din Sibiu a fost inaugurat în 14 octombrie 2015, fiind a şasea locaţie deţinută de retailer pe piaţa locală. Acesta are o suprafaţă totală de 12.000 de metri pătraţi şi pune la dispoziţia clienţilor 30.000 de articole mereu pe stoc şi multe altele disponibile la comandă. Împărţit în trei zone distincte, magazinul urmează modelul celorlalte locaţii Hornbach din România. Astfel, pe o suprafaţă de 7.600 mp este situată zona de materiale de construcţii şi amenajări, în timp ce pe o suprafaţă de 2.700 mp se regăseşte o zonă dedicată produselor de grădină şi zoo. În plus, noua locaţie dispune de o zonă specială de ridicare a materialelor de construcţii, amplasată separat de magazin. Aceasta are o suprafaţă de 1.700 mp şi pune la dispoziţia clienţilor materiale de construcţii grele şi voluminoase.
Hornbach este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 o cifră de afaceri netă de peste 3,5 miliarde de euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară. Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de cinci generații. În acest moment, concernul deține 153 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care șase în România (Bucureşti – Berceni, Militari, Baloteşti; Braşov; Timişoara; Sibiu). Hornbach este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 770 activând în România.
„Noul nostru magazin din Sibiu – al şaselea din reţeaua locală a Hornbach – a fost un real succes încă de la deschidere şi, astfel, în cele 100 de zile de la inaugurare a avut circa 130.000 de clienţi.”