Ce e de făcut dacă aveți nevoie de avize ISU în starea de alertă?

Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Cpt. Dumitru Croitoru” al județului Sibiu preciează că, în starea de alertă, docuemntațiile se primesc luni și vineri între orele 12.00 – 15.00, iar eliberarea documentelor are loc marți și joi între orele 12.00 – 15.00.

Activitățile se vor desfășura cu respectarea strictă a măsurilor de prevenire a răspândirii noului coronavirus Sars-COV-2, respectiv purtarea măștii de protecție și măsurile de distanțare socială.

Cererile pentru asistență tehnică de specialitate vor fi adresate exclusiv în scris pe adresele de e-mail avizari.autorizari@isusibiu.ro și secretariat@isusibiu.ro, poștă sau pe fax la numărul 0269/211928 cu indicarea modalității preferate de primire a răspunsului (e-mail, fax, poștă).

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*